.................. BENVINGUTS AL RACÓ DE LA NAMIDA-CHAN


Recomanacions de pel·lícules, música, llibres, events... i moltes coses més!!

dissabte, 26 d’abril del 2008

El Saló del Còmic

El Saló del còmic



Va ser genial!! Com sempre, hi havia moltíssima gent.



Aquest any m'han deixat fer una cosa que l'any passat em van dir que no era possible: Cambiar una invitació gratuïta per un còmic. I no per un còmic qualsevol: hi havia Naruto, Bleach i Saint Seiya per escollir.



La veritat és que hi havia un gran contraban, la gent agafava les entrades del terra que llançaven els que et donaven el còmic... ^^'







Dades i curiositats


Segons els organitzadors del saló, hi van assistir aproximadament 100.000 persones.
A el stan d'Universal, molt guai per cert (et regalaven un pòster de "Indiana Jones y el reino de la calavera de cristal" si jugaves al joc de lego-Indiana Jones de la Xbox 360 X3) hi havia un home disfressat de mòmia.
La veritat es que em va espantar, però no perquè em fes por, si no perquè jo estava tan tranquila parlant amb una amiga meva i de sobte...veig una mòmia entre ella i jo. Reacció: AHHH!! XO .
Em va fer un gran ensurt!!


Vam trobar-nos a uns nois disfressats de Darth Vader i de clons de Star Wars XD !! La veritat es que estaven molt currades les disfresses.

Ens vam fer fotos amb ells!! X3 XD !!!

PD: Les fotos d'aquest missatge no les he fet jo, estan tretes de la web de ficomic.