.................. BENVINGUTS AL RACÓ DE LA NAMIDA-CHAN


Recomanacions de pel·lícules, música, llibres, events... i moltes coses més!!

dimarts, 15 d’abril del 2008

Events: Saló del còmic i F1.








Què bé!! El Saló del còmic!!! XD És una dels salons més destacades de l'any (el primer és el del manga, és clar X3). I a sobre hi aniré gratis perquè m'han regalat unes invitacions!!




Es fa al Palau número 8 de la Fira de Montjuich. A part de vendre còmics, videojocs, música i merchandaising divers (figures, peluixos, tasses, clauers, coixins, pòsters,etc.) s'hi fan diverses activitats:




-Firmes d'autors (consulteu els horaris).




-Tornejos de videojocs (divendres dissabte i diumenge del migdia a la tarda, excepte el Ninja Gaiden que és tot el dia).




-Exposicions (destaca la de Mortadelo y Filemón, encara que n'hi ha d'altres també interessants).




-Comicteca (espai per a donar a conèixer els còmics als nens i nenes).




-Tallers de còmic (matí i tarda de tots els dies).




-Conferències (mireu bé els horaris).




-Jornada pedagògica (dijous de 17 a 20 hores).




A més el saló disposa d'una zona de videojocs amb 20 consoles on es podrà jugar a: Blue Dragon, Naruto: Rise of a Ninja, Lost Odyssey, Guitar Hero III, Lego Star Wars, PES08, Halo 3, Ninja Gaiden II, Mass Effect, Dance Dance Revolution, Virtua Tennis 3, Assassin’s Creed, Devil May Cry 4, Burnout Paradise, Kingdom Under FIRE.




Té pinta de ser molt interessant!! Si voleu més informació cliqueu AQUÍ.














Visca!!! El dia 27 és la cursa de F1!!!!! Tinc unes ganes de que sigui aquest dia...


Per cert, que quedi clar que sóc de FERRARI!!! Des de que era petita!! El meu ídol és el Michael Schumacher, considero que és el millor pilot de la història de Fòrmula 1. Ara que no hi és continuo anant amb aquest meravellòs equip.






M'encanta anar al circuit de Catalunya a veure curses del què sigui, però sobretot m'apassiona la F1! El soroll que fan els cotxes, el simple fet de veure'ls... Hi ha gent que troba avorrit mirar cotxes que donen voltes, però per a la gent aficionada, és realment increible!!

M'hauré d'aixecar cap a les 5-6 del matí per anar-hi, però m'és igual, segur que valdrà la pena!!